Cuti sekolah ni jadual aku full with reading..ceeh~!!hahaha...sebab 2cuti skolah ni m'bosankan..asyik mengadap komputer 24jam jea(bce novel on9)..xdelaah..tipu laah klau aku kta mengadap kmptr 24jam 2..hehe ad jugk laah prgi jalan2 makan angin with family and friend 2...2pon pergi tok bali jea msa ari sb2 leps..xbest pon..aku ni punya laah siap bawa baju segala tapi..hampeeh!!balik hari 2 jugk..ingatkan boleh mandi-manda..almaklumlaah kitorang bertolak leps asar..smpai jea sna maghrib..penat loorh..cmne xpenat pg 2 aq lepak dgn kawan2 dh kat billion..leps 2 pergi tok bali pulak..malam 2 sebelum balik kitorang tengok orang dikir barat..semua anak2 nelayan rasenya..selamat ada dikir barat kalau x,aku duk bt peta dalam kereta daah..hahaha

ok2...back to the topic...sbnarnya aku malas nk layan fb and ym ni so sbb 2 aku lebh suka 'membaca' novel..hahaha..best apa novel ni..lebih2 lagi novel "kerana cinta itu" 2pon kena tnggu akak 2 update en3 yg bru laah..aku ni boleh dikatakan kaki novel jugk..hehe..aku baru jea mula berjinak2 membaca novel ni..since form 1 means last year laah..aku pon xtau cmne aku boleh suka novel ni..aku bru jea ad 6 koleksi novel..1xbest..menyesal beli..hukhuk..okeylah..laen kali pulak aku berceloteh yea..tata

0 Comments