Assalamualaikum 
Awak tu . . . .
Awak !
Yea , yea ! Awak lah !
HAHA #sengal -.-'


Nampak tu , ' LAST ENTRY 2011 | SPECIAL ENTRY ' !
Alaihai ~
Pejam celik pejam celik , alih - alih nak masuk 2012 dah ?
Sekojap betui masa berlalu .
 Sedar - sedar dah tua yea aku ni . kihkih
Tak ada lah tua sangat , baru 14 tahun 4 bulan 9 Hari .
I remaja lagi , okey ? Tak tua !  #gedik !  : )


Kita berbalik semula dengan topik kita hari ini . . . 
' MANISNYA KURMA '
Hee ~ gurau jea : D
Kalau last entry tu aku tak kesah sangat lah , yang special nya apa Cik Ainaa ooi ?
Ceh ! Siap tekan lagi perkataan CIK tu yea . 
Sabo , sabo . . Bawok bertenang cik adik manis dan abang kachak . kuikui : P

Memang yang ni last entry 2011 dan special nya ?
Tak special pun sebenarnya .
Dah 7 bulan aku ber'blogging' dan dikenali sebagai ' Nik Ainaa ' .
Ceeh ~ ayat tak boleh blaah !
Jadi aku nak tulis tentang aku . Kira macam biodata jugak lah .
Tapi !! 
Ada perubahan sikit .
Hish ! Apa kaitan pulak perubahan dengan biodata ? 
Apa ? Mak bapak kau tukar nama kau ke ?
kihkih
Tak lah .


 Tapi aku tak letak gambar aku yea ?
Yealah . Macam aku tulis kat status FB aku .
' Saya Tak Cantik '
Kihkih Cakop ler apo korang nak cakop . Apo ?
Ado aku kesoh ?
Bersyukur dah  : )


Sebelum korang tahu tentang aku ni . . .
Nak cakap sikit . Penting ! Cewah ! HAHA
Mulai tahun depan , walaupun aku dah tak buka sangat FB & TW .
Tapi korang jangan risau , korang tetap akan dengar aku membebel kat blog aku ni .
Mulai tahun depan , Dream High akan dihapuskan . Dah tak ada Nik Ainaa .
Hah ? 
Apa ? Tak paham ?
Hish ! Susah bercakap dengan orang terlebih pandai ni . Ngee ~  : D


  Ini kerana , mulai tahun depan korang akan kenali aku sebagai
.
.
.
.
.
.
.
.

INA ANIA

 Hehe , saja nak tukar selera .
Kan lebih  ' glamour ' nama tu .
: P  kihkih
Tapi nikainaa.blogspot.com tu tak akan bertukar lah . Maybe ? 
Macam last entry ni aku tukar perkataan ' saya ' ke ' aku ' .
Tahun depan ' Ina ' pulak .  : )
Sekarang . . . 
Masa yang korang tertunggu - tunggu .
My Biodata ! Hee ~  : D

 Nama : Ina Ania
        
         Nama Panggilan : Ina
          
             T/Lahir : 19 Ogos 1997

            T/Tinggal : Kota Bharu

Status : Take by ALLAH , Family , Friends , My Pets and . . . . . Someone Special


( I'm Single . Single Unavailable )

0 Comments