Helop! Eh, tak ada pun entry yang saya cakap kan tu? hihi malas lagi nak tulis cerita-cerita yang panjang tu. Nanti kalau saya rajin saya tulis lah erk? Okey, apa Scarft & Dress Boutique ni ? Alah, dengar nama pun tahu kan? Tadi saya godek-godek kedai online kat facebook dan terjumpa page Scart & Dress Boutique. Buka aje.... Waaaah! Cantik-cantik belaka dress kat situ. Murah pun murah! 


 650 Yellow Lycra Cinderella Skirt ( RM55)  


 



 



 PRINCESS DIAMOND DRESS (RM70)

 



Blouse Aneeysa (RM40)

 


 Hoodie Style Blouse With Puff + Diamond (RM38)

 

 


    Cantik-cantik kan? Hoho saya tengok pun dah rambang mata. Nak tengok banyak lagi dress yang cantik dan murah, jom kita serbu page Scarft & Dress Boutique . Macam-macam ada. Apa yang ditengok lagi tu? Order aje lah!! ; D

0 Comments