Korang dah jenguk Scarft & Dress Boutique? Amacam? Cantik-cantik kan belaka? Okey, yang tu untuk dress. Dan sekarang ni nak promote beg tangan pulak. Page Azureen Handbag ni saya jumpa masa godek-godek kedai online jugak. Tengok beg kat situ memang naik rambang mata saya dibuatnya. Memang banyak handbag yang dipakai zaman sekarang. Lebih-lebih umur macam saya ni haa, budak lepas PMR. Masih remaja mentah orang kata kan. Memang banyak benda yang dinaknya.

    Dah godek-godek tu, terliur lah pulak. Dah tahan hati supaya tak tergoda tapi saya tewas. Iman tak kuat lagi lah tu. hihi (apa entah aku duk merepek ni) Saya pun order aje lah. Dan sekarang dah dapat melaram ke mana-mana sahaja dengan beg tu. Baru aje dalam pukul empat suku macam tu inchik posman hantar parcel. Tersengih-sengih sambut parcel tu. Dan dengan wajah teruja terus bukak. So, inilah dia handbag yang saya order tu.



 ni dia beg saya yang dibeli di Azureen Handbag


   Tapi tak sangka lah pulak besar gedebak macam tu. Tengok dalam gambar kecil aje, cute! Tapi tak ada lah besar. Puas hati memang puas. Hihi dah lah murah. Cantik pulak tu. Memang lain kali saya nak order kat Azureen Handbag ajelah. Nak warna brown sebenarnya tapi dah habis so tak kira nak jugak jadi warna hitam campur brown nilah pilihan saya. Ada banyak lagi jenis lain dan yang cantik-cantik. Korang terjah lah page tu, tentu korang suka punya!


Azureen Handbag (RM35)

 


 



 



 


 



    Cantik kan? Memang sesuai untuk remaja. Beli buat diri sendiri ke... hadiah untuk seseorang ke. Memang sesuai sangat lah ni. Tak nak melaram dengan beg-beg comel sebegini? Memang rugilah. Saya dah ada, korang? hihi : D

0 Comments