Aaaargh!
Nak gila cari backpack pun.
Satu habuk tak berkenan di hati. Eh,
ada jugak yang berkenan. TAPI!!
Mahal sangatlah. Tak padan sebab beg nak
bawa ke sekolah lagi pun.

Wah!
Korean style eh ke sekolah?
hihi c| =
Ada dah saya jumpa yang betul-
betul berkenan.


RM52

RM66



RM62


 
$21.95


Korean Style Women Casual Handbag Canvas Schoolbag Trave Bag Leisure Backpack 05 
 $19.62


Emmm... Emmm....
Dua yang last tu menjadi pilihan hati
saya kalau tolak-tolak yang lain sebab harga dan design.
 Beg yang last tu harga okey dah dan design pun cantik aje kan.

Hmm.... Hmmm...
Ada siapa tahu backpack korean style shop?
Kalau tahu bagitahu saya tau...
Kut-kut ada yang lebih murah dan comel.
Kalau tak ada.... nampaknya kena berunding dengan
abah saya beg yang last tu.

PINK or TURQOISE ?

4 Comments

  1. ..ada yang murah.. tapi dekat labuan laa.. hihi >.<
    turqoise cantik~! ^^

    ReplyDelete
  2. @Lissa LaLissa ooowh. nun labuan pulk ya? hihi ha'ah. saya pun berkenan turqoise ;D

    ReplyDelete
  3. hahaha! memang susah nak jumpa Bagpack yang sesuai, tambah2 kesesuaian badan kita, ni pun tengah cari2 tak jumpa gak. :(

    ReplyDelete