Pada 4 Mei 2013, PBAKL 2013 selamat melabuhkan tirai.
Wah, ramai betul yang pergi kan? Dan banyak betul
novel-novel yang best kan?

Saya pergi jugak ke shopping novel kat PBAKL 2013?
T.I.D.A.K !! Haha tajuk entry bajet kita pergi jugak.
weaak! = P tapi memang ada novel yang dibeli kat PBAKL haritu.
Kirim kat kawan yang pergi. Jadilah daripada tak dapat langsung.

Sikit aje yang saya beli, tu pun dah habis RM100 + SAHAJA!
Bagi orang lain maybe sikit lah jumlah tu tapi bagi saya sebagai pelajar sk menengah
memang amount yang banyak. Mana nak dapat?

Saya kirim dengan kawan 6 naskah novel dapat 5.Satu novel yang di tak beli.
Novel, Aku Diikat Cinta 13 Jam. Boleh klik SINI untuk lihat sinopsis dan harga.




Tu jealah novel yang saya beli,
Mama Mia Shaza, 31 Mei Gerhana Mentari Cinta,
Playboy Itu Suami Aku, Calon Isteri Jutawan dan Curi-Curi Cinta.
Satu lagi buku word search. Best main buku ni, menguji ketajanan mata kita.

Insya-Allah semua novel yang saya beli tu BEST sebab saya dah survey awal-awal.
Novel ADC13J yang kawan saya tak beli tu pun best!!
Siapa yang nak tahu mana novel-novel yang best tak kira terbaru atau lama boleh
lah join group Kelab Pencinta Novel Melayu ini. 

Saya akan cuba update setangkas mungkin tentang-tentang novel.
Yang drama diadaptasi juga akan diupdate disitu. Jadi joinlah ya kalau nak tahu
perkembangan terkini. Bukan itu sahaja, anda juga boleh share karya-karya anda disitu.
:)
hehe promote kejap.  ; P

2 Comments