Assalamualaikum and hi uolls !!

Kepada mereka yang minat novel atau kaki drama adaptasi novel, saya ada GOOD NEWS untuk anda. Apa yang news? Daku ini dengan berbesar hatinya ingin memberitahu dunia bahawa Kelab Pencinta Novel Melayu sudah ada blog! Haha. Good news tak? = P




Kenapa saya cakap ini merupakan good new kepada peminat-peminat novel melayu dan drama adaptasi novel? Banyak sebabnya.... ^_^

Antaranya........


- Untuk update bab-bab awal novel yang telah diterbitkan(don't worry, akan diminta izin dahulu dengan penulis) atau kebanyakkannya saya letak link terus ke blog penulis aje ya.

- Untuk anda yang ingin berkongsi karya anda, boleh email kepada saya ( ainaaazlan@yahoo.com ) TAJUK CERITA, NYATAKAN CERPEN/E-NOVEL, NAMA PENA, LINK FB dan LINK BLOG(kalau ada). Kalau karya yang ingin dikongsi adalah e-novel, boleh hantar dari bab 1 - bab 20 sahaja. Subject email mestilah "KARYA AHLI KPNM : (CERPEN/E-NOVEL) TAJUK KARYA ANDA - NAMA PENA ANDA"

- Tujuan lain pula untuk promote novel-novel yang HOT dipasaran atau novel-novel yang bakal diterbit.

- Kelebihan anda mengikuti blog KPNM ini ialah akan ada CONTEST/GIVEAWAY khas kepada mereka yang mengikuti blog KPNM. Yang tak ada blog? Dont worry be happy. Akan ada cara lain untuk anda join giveaway/contest tersebut melalui blog. Kalau ada yang nak sponsor novel untuk contest boleh turut email saya ( ainaaazlan@yahoo.com )

- Bagi anda yang ingin berkongsi REVIEW NOVEL pun boleh email saya. Nyatakan TAJUK NOVEL, PENULIS, NAMA ANDA. Bagi yang tak ada email ke ada masalah dengan pengggunaan email ke, boleh hantar review anda ke page admin -- > https://www.facebook.com/…/Ainaa-Azlan-Page/145858785516718… . Yang ni untuk review sahaja. Yang nak hantar karya sila usahakan hantar melalui email.

- Lagi kelebihannya adalah dalam blog KPNM ini jugalah saya akan UPDATE DRAMA/FILEM ADAPTASI NOVEL.


Hokeyh! Itu main copy paste dalam group KPNM je. Sebab mak cik ni penat nak. Ahak! Pemalas !! Ok-ok, stop! Saya nak ajak semua tak kira kakak, adik, abang, mak, ayah, nenek, cucu untuk sama-sama follow blog KPNM. 

Daku ini sudah tebal muka untuk merayu-rayu sampai leleh hingus untuk makcik makcik cantik semua follow. Haha. Over je lebih. Tak nak paksa. Tuan hamba nak follow, follow lah. Tak nak, ada haku heran? Haha Maaf.... Ampun. T_T


KELAB PENCINTA NOVEL MELAYU
Admin : Ainaa Azlan / Ainaa Azlan Page ( ainaaazlan@yahoo.com )


0 Comments