Jom jom jom jom kita heboh heboh ! hehehe hari ni 29/10/11 hari terakhir jomheboh kat kelantan . saya pergi ke ? pergi ! wuuu ~ ramai orang noh ! tahun lepas dah datang tapi saya tak pergi . haih ! beruntung gila dapat jumpa fasha shanda , tomok  dan akim secara live ( life ke live ? ha ha ha ) . biarlah dari jauh pun ( tak da lah jauh sangat ) tak sempat nak minta autograf dan bergambar pun . ramai sangat orang ! masa nak pergi masuk kat hotlink tu pun saya redah je , tak kira orang kiri kanan saya ni . hahaha jahat kan ? sedaya upaya saya mengelak daripada tersentuh orang lelaki . fuhhh ! memang sesak habis ! tapi rasa macam sekejap je pergi , 2jam je saya kat situ ! kalau boleh nak menjelajah ke satu gerai ke satu gerai je tapi takleh la . driver sibuk ajak balik ! hish ! abe ja ni ! orang nak horray jap pun susah . esok dah sekolah , exam lagi pulak tu ! math pulak tu ! pergh ! bedebor jantungku ini . tadi masa pergi jom heboh , terjumpa dengan ex-classmate saya . nasib baik dia tak cam saya , kalau tak memang dia pergi menjaja nama saya kat sekolah tu . mana taknya , suka sangat kacau orang ! huh ! tak payah nak menjaja nama saya lah ! saya tak nak jadi famous ! nanti sikit-sikit selisih kat mana-mana mesti heboh satu sekolah ! tak padan dengan lelaki ! mulut asyik nak cot cet cot cet je ! 


   Adeh ! rasa cam ada orang kutuk saya je ni ? hehehe kan saya dah cakap , saya ni memang banyak hot story . . . . kucing merajuk pun dibuat hot story apatah lagi jomheboh ni ! ha ha ha ha . . . . kalau orang tak kenal saya , dia terserempak dengan saya . memang sah sah dah dia cop saya minah pendiam ! tapi hakikatnya saya ni * * * * * ( tak payah nak tahu :p ) okey ! sementara saya free ni ( iyealah tu free -_-' , exam esok apa cite ? ) , saya nak goyang kaki jap . ee eh ! bukan goyang kaki ( takkan saya nak duduk goyang kaki je ) , saya nak relax jap . ( ha ! baru betul . hahaha ) okey lah . tu je nak share nga korang . jumpa lepas saya habis exam yea , lagi 5 hari je . insya-Allah . :)

0 Comments