Exam dah habis ! fuh ! 9 hari exam , memang jem dah otak ni . dan sekarang ni tengah bercuti , 10 hari cuti . nanti buka sekolah 14/11 dan terus hantar buku teks . esokkannya pulak majlis akhir tahun . heee ~ tak sabar nak cuti . janganlah ada kelas tambahan time school holiday ni . sebenarnya saya tak ada mood nak berceloteh ni , so saya tulis sikit2 jea lah yea . Sementara cuti 10 hari ni saya nak baca novel lah , malas nak keluar rumah . nanti school holiday baru nak lepak dengan kawan-kawan . Alhamdullillah , boleh la jawab exam . sains paper 2 senang kan ? bagi saya senang lah jugak sebab ada jea idea time nak menulis tu . kalau math paper 1 senang , paper 2 ? Allah ! Memang susah ! tersengeh je lah tengok soalan2 dia yang berputar belit tu . he he he . BI pulak , hmm . . .  boleh la ~ . . tapi yang saya geramnya sivik . haish ! hal politik pulak dia keluar , memang saya guna shotgun terus . sejarah ? tak payah cakap , terus buat keluar bom leukmia . hak ambik ! Gedebum terus saya bagi jawapan . saya ni tak minat bab2 sejarah , buka je buku terus zzz . . .  ha ha ha tak ramai kan yang minat sejarah , saya minat math and BI . tapi yang peliknya selalu je markah sains lebih tinggi daripada BI . padahal sains saya kureng minat . minat tu minat cuma kureng sikit minatnya ( haish ! ) okeylah , tu jea saya nak cakap . Annyong !

2 Comments