Kita kawan selamanya kan  : )  , I hope .



      Wan Fatihah , Raidah Alimah , Alia dasila , Nur Syazfiqah , Aina Syazwani , Nur Husna , Siti Aishah , Nur Maisarah , Niknur Fini dan yang lain - lain . Korang kawan saya yang terbaik pernah saya ada . Memang kawan suka duka saya . Susah nak jumpa kawan macam kamu semua , tentu kamu semua dah ada kawan baru or kawan yang lebih baik daripada saya kan . hu hu saya ? dah ada , tapi korang tetap dihati saya . walaupun ada juga yang saya lupa nama korang dan lupa rupa korang , insya-Allah korang tetap dihati saya . Tetap seorang kawan yang terbaik . Setiap kali saya keseorangan , saya selalu ingat kamu semua . . . kawan - kawan darjah 5 dan 6 tahun 2008 dan 2009 . sedangkan kawan yang sekarang ni tak selalu sangat saya teringat ? maybe sebab korang kawan yang terbaik , maybe sebab korang memahami saya , maybe sebab korang membuat saya tersenyum dan bergelak ketawa , tapi . . . kawan saya sekarang pun mampu buat saya tersenyum dan bergelak ketawa . . . maybe ada yang kurang , kawan2 yang sekarang lain dari korang . maybe sebab . . . meningkat dewasa ? hmm . . . maybe . siapa tahu kan . saya sendiri tiada jawapan untuk tu .



Maaf , kawan .   : )




          Maaf andai kata saya pernah bercakap kasar dengan kamu semua , maaf andai kata saya pernah membohongi kamu semua , maaf andai kata kamu semua berkecil hati dengan saya , maaf andai kata saya pernah menyakiti kamu semua , maaf andai kata saya pernah mengeluarkan kata-kata kesat , maaf andai kata saya pernah membelangkangi kamu semua , maaf andai kata saya ada buat kamu semua marah , maaf andai kata saya mengumpat kamu semua , maaf andai kata saya terabai kamu semua , maaf andai kata saya terlepas cakap dan maaf . . . maaf andai saya tidak menjadi kawan yang terbaik untuk kamu semua . Sorry again . Sorry , friend .  ( bunyi macam orang insaf kan . saya cuba mahu buat terbaik untuk kamu semua , kawan . )


 Bertemu kembali kah kita semua ? ? hmm . . .


          Hmm . . .  bertemukah kita lagi , selepas . . . 10 tahun , akan datang ? ? Insya-Allah . Kalau dipanjangkan umur dan ada rezeki , insya-Allah kita bertemu kembali . Saya harap kita semua tetap keep in touch . kalau dah hilang , tak tahu khabar berita . . . Jangan mengeluh , tak baik . Reda . Walaupun kita jauh , masing2 tetap ada di hati kan ? 10 tahun . . . . macam2 boleh berlaku .

  * haih ! touching2 lah pulak entry kali ni . ha ha . okey lah , friend . Annyong . : )

0 Comments