SAYA SUKA MEMBACA ! Apa kes ni ? Salam habuk tada terus cakap ' saya suka membaca ' ? Hehe Sebelum tu . . .  Assalamualaikum ! Jawab , jangan tak jawab ! HOT kea tajuk kali ni ? Hehe Ni mesti korang fikir yang bukan - bukan ni . Haa ! Kantoi ~ gurau jea  : D

    Tahu tak apa yang ' Akanku Milikinya ' ni ? Cer teka cer teka . Hehe Alahai ~ dah puas fikir ? Meh Ina bagitahu lah camtu . Apa yang bakal Ina milikki ? Jom ! Sama - sama kita tengok . . . .


  
1 ) Isteri Separuh Masa - Suri Ryana

  

 2 ) Maaf Jika Aku Tak Sempurna - Acik Lana



3 ) Sebenarnya , Saya Isteri Dia ! - Zura Asyfar



4 ) Love You Mr.Arrogant ! - Aliesha Kirana



       Novel ! Yea , betul tu . Keempat -empat novel cinta di atas itu 'Akanku Milikinya' ( Insya-Allah ) . Kalau Ina cakap ' Saya Suka Membaca ' pasti ramai yang gelak atau ejek sebab ? Sebab Ina tahu ramai yang tulis dalam biodata dia , hobinya membaca sedangkan . . . Fikir lah sendiri . Tapi Ina memang suka membaca . Yea ! Ina memang SUKA GILA membaca novel ni . Mungkin . . .  Obses membaca novel ? Haha entah ! Tapi yang pasti Ina memang suka membaca novel .

      Novel no. 3 & 4 akan keluar pada bulan Mac ni . Eh ? Bukan kah kita dah berginjak ke bulan Mac ? Haha betul lah tu . Dah masuk 03/03/12 . Kedua novel ini mungkin akan keluar pertengahan bulan ni . Aaah ! Tak sabar rasanya . Kedua novel ini diterbit oleh Karya Seni . Novel Sebenarnya , Saya Isteri Dia ! dan Love You Mr.Arrogant ! memang best . TERamat best ! Ina dah baca kat blog penulis dan kat p2u . Rugi tau kalau tak beli dan baca . Blog penulis novel SSID , OUR LOVE . Blog penulis novel LYMA , DARI TINTA ALIESHA KIRANA .

    Novel no. 1 & 2 pulak adalah daripada penulis yang sangat berbakat iaitu Suri Ryana dan Acik Lana . Ina memang tabik spring lah kat akak Suri dan kak Acik . Novel mereka memang awesome ! Kedua novel ini akan keluar pada bulan April 2012 ini dan diterbit oleh Kaki Novel . Tak lama dah . Ina dah beli novel pertama kak Suri - M.A.I.D dan juga novel pertama kak Acik - Aku Bukan Mistress . Novel pertama mereka memang tak menghampakan Ina dan juga pembaca yang lain . Memang best ! Novel Isteri Separuh Masa Ina dah pernah baca kat blog penulis . Tapi . . .  Novel Maaf Jika Aku Tak Sempurna belum Ina baca lagi . Kerja - kerja yang menanti membuatkan Ina resah . Nak baca pun tak tenang dibuatnya . Tak fokus . So Ina rasa ada baiknya Ina tunggu novel ni diterbit . Rugi betul Ina kan tak dapat baca sedikit kisah novel ni di blog penulis . Blog penulis novel ISM - BILA JARI JEMARIKU MENAIP . Blog penulis novel MJATS - LUAHAN DARI OTAK KECIL .


  Insya - Allah . 
Keempat - empat novel ini
' Akanku Milikinya ' .


Wassalam . = )

12 Comments

  1. novel saie sebenarnya isteri dia tu mcm best jew :)

    ReplyDelete
  2. Empat2 novel memang best ! konpom beli punya !

    ReplyDelete
  3. sbrnya saya isteri dia sudah saya beli tpi tk bce2 pun lgi. huhuhuhu~

    ReplyDelete
    Replies
    1. SSID pun sy dah beli . memang best novel kan ^^ huhu

      Delete
  4. da baca da novel saya sebenarnya isteri dia...mmg best..xmnyesal beli..nnt nk beli novel no 1 & 2 lak...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha'ah..betul tu , memang best. novel yg no.1 tu sy dah beli . pun best jugak ^^

      Delete
  5. da beli saya sebenarny isteri dia...mmg best~~~ ... nk beli yg lg 3 novel nie lak.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup! betul tu, sy pun dh beli dn memang best. yg Isteri separuh Masa dn Love You Mr.Arrogant sy dah beli...pun best! haha ;D

      Delete
  6. ina gilaa lah .. xpe, janji kita sama22 gilaaa .. hhheee

    ReplyDelete