Okeylah, okeylah. Saya mengaku kalah! 
Memang saya tak boleh jadi blogger tegar sebab saya tak dapat online selalu.
 Tapi korang tau, selepas ni saya akan update baaaanyak sangat cerita.
Sebab..... Sepanjang saya tak online sebenarnya saya
sedang sibuk melancong!!

Wah, banyak sangat benda yang nak diceritakan ni.
Tapi sekarang ni saya tak boleh update lagi.
Sebab banyak sangat novel yang nak dibaca!
Novel-novel kawan lagi dan novel-novel yang saya beli
pun tak terbaca lagi ni.
 
Jadi memang saya tak update kut buat sementara waktu ni.
Hanya sementara waktu. 
Lepas saya selesai baca novel-novel tu,
saya update lah erk cerita-cerita
yang kemas dalam poket saya ni. Hihi
 
Tak boleh nak online lama-lama ni, nak pergi baca
novel. Hisy! Sebelum PMR sibuk study
untuk PMR tapi selepas aje PMR
sibuk 'study' novel cinta.
Haha nasiblah...
= P
 
 

0 Comments