| SILA KLIK BANNER DI ATAS |


Hai! Hai! Hai!
Amboi! Semua pakat online 24 jam ya...
Mentang-mentanglah cuti sekolah. Yang buka sk esok tu
jangan ada niat nak ponteng ya... kihkih

Tengah hari yang cerah dan nyaman dengan kicaun burung-burung
di sekitar rumah saya ini. ecehcece Saya nak join
GA awesome daripada Miz Rizhani.
Pergh! Nama macam miz world dah! hehe gurau jea.

Tapi seriously, GA ini memang gempak!!
Kenapa gempak? Sebab hadiahnya yang boleh buat kita menangis!Menangis kalau tak dapat!! haha kalau perempuan tengok hadiah dia....
boleh meroyan dibuatnya! kihkih merepek aje aku ni.

Nak tengok hadiahnya? klik SINI 
Eh? Keluar benda lain? haha alolo bucuk bucuk.
Jangan marah. Sambil baca entry ini sambil bersedekah. kihkih
Okey, yang INI baru senarai hadiah yang betul.

Awak terr... Saya tengok air liur awak dah meleleh dah.
Eee.... kuakua. x_x Miz Rizhani, nak peplum tu yaa? Nanti bagi saya tau!
Jangan bagi kat diorang! (sambiltundingjarikedepan) Weak!! =P
Okey, aku merepek lagi.

Awak-awak yang comel dan kacak tu...
Jomlah join GA ni. Jomlah eeh? Klik banner kat atas tu.
Tapi.... Semua syarat mestilah buat dengan jujur. Jangan tipu-tipu.
Lagipun syarat senang aje tak kan tak boleh buat? Amboi! Hadiah nak pulak!
Banyak cantik kau amoi! (sambilcekakpinggang)

Okey, stop!
Sebelum saya merapu meraban meroyan
segala me...me... lagi. Baik saya akhiri majlis kita dengan
suratul Asr' (SurahAl-Asr').
Eh? hahaha.... Majlis apa pulak... hehe

Okey, okey.
Bye.... Tata... Wassalam...

A D I O S ! !

 

4 Comments

  1. Hai..hai...thanks tau sudi join GA dari hani...Senarai peserta tlh diupdate...Jom bw...http://mardiyanhani.blogspot.com/2013/03/senarai-nama-peserta-giveaway.html

    ReplyDelete
  2. Datang membalas kunjungan adik

    http://sweetyzhanieyz83.blogspot.com/2013/03/first-giveaway-by-miz-rizhani.html

    ReplyDelete
  3. tak sabar ye dear nak tau sapa pemenang..tak baca pengumuman eark...hani akan buat secara berperingkat..mgkin weekend ni umum

    ReplyDelete