Hari ini saya nak review blog-blog pemenang
giveaway yang saya sponsor. Tahniah untuk mereka!
Sebarang kekurangan direview saya ini, mohon maaf awal-awal. :)

1- Nurin Aireen
 

Rasanya tak ada apa yang saya nak komen blog Nurin sebab blog Nurin memang dah cukup sempurna. Susunan gadget pun bagus dan tak berat. Blog Nurin pun comel aje saya tengok. Tahniah! =)

2- Duniaku Vanilla

  Wah, comel betul blog adik Vanilla! Kagum betul saya dengan adik. very perfect! Nanti ajarkan saya boleh? hehe Ohya, Si Budak Vanilla tu blog adik kan? Nasib baik terniat nak cari blog personal adik. hehe kalau tak memang saya review aje blog tu. hehe

3- Afiqah


Mula-mula masuk blog Ieka, saya dah terdetik mesti blogger baru belajar. Rupa-rupanya tak adalah baru juga, setahun dah kan. Hehe jangan marah ya Ieka. Maybe Ieka jarang update atau malas nak cari temple baru yang lebih comel untuk blog Ieka. Tak apa, slow-slow. Untuk tarikan lebih ramai ke blog Ieka, Ieka kena cari temple yang lebih cantik. Search aje kat google, memang berlambak.

4- Najihah Story
 

Emm... Nyumm... Nyummm... hehe Terus rasa lapar masa masuk blog Najihah ni. Tak ada apa kut untuk saya komen. Just a perfect blog, simple but nice.

5- Nur Hidayah's World
 

 Cerahnya blog Hidayah. hihi tak apa. Asalkan comel sudah. Kaan? Very nice. Semua gadget yang penting dah ada dalam blog dan sudah tersusun cantik. Tahniah ya = )


Itu sahaja review daripada saya.
Hope koma semua berpuas hati lah erk.
hehe ; D

5 Comments

  1. thanks sudi review blog Nurin! ^^v

    ReplyDelete
  2. Thanks sudi review blog saya :)

    ReplyDelete
  3. okay, saya boleh sponsor dua novel :) adam dan hawa dan lagi satu tak confirm lagi. harap2 ga awak success :)

    ReplyDelete
  4. Blogger, jom ramai2 meriahkan! Segmen : Sebulan Berblog By Shakira

    http://lotsoflovebyshakira.blogspot.com/2013/07/segmen-sebulan-berblog-by-shakira.html

    ReplyDelete