Alamak!
Sorry uolls...nampaknya walaupun saya bercuti tapi still
tak dapat update Tonton Online. Maaf ya. Saya guna laptop lain.
Link website yang saya share tu saya tak ingat linknya. huhu

Apa-apa pun ingat lagi tak last entry hari tu?
Yang saya tengah cari sponsor... ALHAMDULILLAH!
Ramai yang nak sponsor tapi ada jugak yang nak sponsor apa yang saya
tak perlu. Sorry, saya terpaksa tolak yang berkaitan dengan review blog ataupun
topup untuk sorang. Saya nak memudahkan peserta aje.

Giveaway tu akan mula pada 1/7/13.
Jadi buat sementara ini, inilah sponsor yang baik hati mahu
sponsor. Siapa yang nak join GA akan datang ni, bolehlah like
and follow sponsor. Tapi kena selalu jenguklah, kut-kut ada penambahan sponsor.

Sponsor - Sponsor :


- Skirt Stylista : 1 Pemenang
- Like : Fanpage, Album, Picture


- Cursor Tema : 4 Pemenang
- Follow : Blog
- Like : This and this


- Top, dress, aksesori, make up
- Follow : Blog 


- Topup RM5 - 2Pemenang, Novel Adam & Hawa
- Follow : Blog
- Like : Fanpage


- Pretty little badges : 10 Pemenang
- Like & Share : Fanpage 


- 3 Instant Hijab & 3 Bag
- Like : This and This


- Tudung/Shawl - 1 Pemenang
- Follow : Blog,
8- LUV hijab

- Tudung Nur Kasih - 2 Pemenang
- Like : Fanpage 
- Follow : Blog  

9-Qeela Aini

-Earrings 2x, Nano white infinity trial cream 1x
- Follow : Blog 1, Blog 2

10- Sha Dhira San

- Perfume: 2Pemenang , Shawl & Inner: 2 Pemenang
- Follow : Blog
-Like : Fanpage

11- Tiey Smilez

-Hair Ribbon Clips : 4 Pemenang
- Follow : Blog
- Like : Ini dan Ini

4 Comments

  1. Banyaknye sonsor.
    Harap sponsor jujur la kan, tak tipiu2 :)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah terpilih jadi sponsor. :)

    ReplyDelete
  3. nak jugak jadi sponsor if ada nak buat giveaway nak cari sponsor leh ctc sis ye : s0undl4cks@gmail.com

    ReplyDelete