Assalamualaikum!


Tengah hari tadi pergi KB Mall dengan kawan-kawan.
Dalam kepala ni, dua benda aje ada. Nak beli novel dan main bowling.
Kat KB Mall ada Syarikat Muda Osman(SMO) dan Popular so dua-dua bookstore tu pergi.
Maklumlah, kaki novel kan? muehmueh.

Sebelum pergi beli tu memang dah survey novel yang mana best.
So, beli tadi memang semuanya novel gempak-gempak aah!

Ini dia hasil tangkapan saya hari ini.


Fuuh! Kalau ikutkan hati mahu beli lagi. Tapi fikir tak nak boros sangat...
Hanya itu ajelah yang sempat pancing tadi. Aduhai, bila lah nak habis semua ini.
Bukan lima ini aje tau! Masih ada banyak lagi. Hasil sistem barter bersama kawan.


6 Comments

  1. Banyaknya novel.. Bestnya.. Ya, sistem barter tu memang bagus ^^ Saya dengan kawan-kawan selalu tukar tapi saya yang lebih mendapat manfaat.. hehehee.. Saya habis baca 3 novel diaorang masih stuck kat satu novel.. kehkehkeh..

    ReplyDelete
  2. ini betul2 peminat setia novel ni. sistem barter pun dpt save money hehe. saya pun minat membaca, dan sedang mengejar misi menjadi penulis :)

    ReplyDelete
  3. wah banyak novel.. mesti tak bosan nih kalau duduk kat rumah sambil baca. huhu. tapi sy sekarang mcm malas nak baca novel sbb semua macam nak dekat sama. >.<

    ReplyDelete
  4. hahaha...semoga berjaya..:) follow dayat tau

    ReplyDelete
  5. wah bnyk nya..jelez..nvl best2 plak tu

    ReplyDelete