ASSALAMUALAIKUM!

Sebelum tu, harap maaf kerana keputusan diumum lambat dan terima kasih juga kerana setia menunggu keputusan keluar. Seperti yang saya katakan hari itu, jumlah yang sertai GA PISA tidak sampai 100 peserta jadi saya tidak dapat menambahkan hadiah. Jadi hanya ada satu yang bertuah dan pemenang dipilih melalui top referral yang tertinggi.

Kepada pemenang, sila PM saya di SINI dengan detail penghantaran seperti NAMA PENUH, ALAMAT dan NOMBOR TELEFON. Anda diberi masa selama seminggu untuk menuntut hadiah:novel PISA dan kalau masih tiada tuntutan dari pemenang, saya akan pilih pemenang lain dengan menggunakan random.org.


PEMENANG GIVEAWAY PLAYBOY ITU SUAMI AKU :




Tahniah diucapkan kepada pemenang. Kepada yang tidak bernasib baik, jangan risau. Saya akan adakan lagi GA seperti ini dan hadiahnya berbentuk novel juga. Tunggu GA novel daripada saya next year!

5 Comments