Assalamualaikum!

Pada bulan Ramadan yang barakah ini, mari kita sama-sama menghulurkan sedikit bantuan kepada pelajar yang sekarang ini berada di Timur Tengah untuk menimba ilmu Allah yang luas ini.


Memberilah pada bulan barakah ini kepada yang memerlukan sekadar apa yang kita mampu walaupun nilainya hanya satu sen. Sesungguhnya Allah pasti akan membalasnya berlipat ganda.

............................................
Memohon sumbangan bagi menampung kos pengajian di timur tengah

Nik Mohamad Firdaus Bin Nik Azlan,Lot 2881 Jalan Cenderawasih,Taman Guru, 15100 Kota Bharu,Kelantan Darul Naim.

Kepada Yang Berkenaan,
Tuan/Puan,

MEMOHON SUMBANGAN UNTUK MENAMPUNG KOS PENGAJIAN DI TIMUR TENGAH

Merujuk perkara diatas, saya Nik Mohamad Firdaus Bin Nik Azlan, nombor pasport A28544216 adalah pelajar daripada Ribath An-Nur,Al-hami,Hadramaut,Yaman, ingin memohon sumbangan dari pihak tuan/puan bagi menampung kos perbelanjaan saya di Hadramaut,Yaman.

2.         Tujuan saya memohon bantuan/sumbangan ini adalah kerana ingin menampung kos perbelanjaan yang agak tinggi dari segi yuran pengajian, dan kos sara diri. Di samping pendapatan keluarga yang kurang berkemampuan untuk menampung kos perbelanjaan diharap pihak Tuan/Puan dapat meringankan beban dengan memberi bantuan / sumbangan bagi membolehkan saya terus belajar di Hadramaut,Yaman.

3.          Antara kos perbelanjaan yang diperlukan seperti berikut :

              Yuran pengajian untuk setahun : 720 USD

4.         Sekiranya tuan/puan sudi untuk membantu saya, tuan/puan boleh hubungi saya seperti maklumat yang tertera dibawah :

No. Tel(Malaysia)                              : 014-5059052
No.Tel(yaman)                                   :+967 716254919
                                                         :+967 734796292 
Akaun Maybank                                 : 153104227050
Bank Simpanan Nasional (BSN)           : 03002-41-00004017-0


Akhir kalam, saya ucapkan jutaan terima kasih yang tidak terhingga kepada tuan/puan kerana sudi membantu saya untuk melanjutkan pelajaran saya. Saya mendoakan agar Allah S.W.T akan membalas jasa baik tuan/puan. InsyaAllah.


Yang Benar,       
                                                                      
...................................................................................                 
(NIK MOHAMAD FIRDAUS BIN NIK AZLAN)             
Pelajar (A28544216)

_______________________________


Surat pengesahan dari Ribat An-Nur,A-Hami,Hadramaut,Yaman :




Sekian, wassalam.

1 Comments