Assalamualaikum.

Entry ini auto publish. Hari ni sekolah dan petang nanti pula kena ke skolah lagi untuk iftar bersama guru-guru dan kawan-kawan. Dah lima tahun kat sekolah, tapi yang ni first tima nak iftar dengan mereka semua. Haha

Nampaknya GA Novel slot pertama dah tamat. Walaupun tak ramai yang join...*krikkrik*
Tapi still banyak-banyak berterima kasih yang sudi join.

Oklah, korang pun dah tak menyabor nak tahu siapa pemenang kan?



|



|



|



|



|



|



|



|




|



|




|




|



|



|




|



|



|





|





|





|




|





|





|




|




|




|




|




|




|




|




|





|




|





|




|





|


MEH KLIK SINI SATU ROUND = P


|



|



|



|


|



|



|




|



|



|




|




|





|






|




|




|




|




|








http://giveaway-jom-santai-aje.blogspot.com/2014/06/giveaway-novel-meletop-novel-acik-lana.html ]



Tahniah kepada pemenang
. Nanti PM saya kat SINI nama, alamat dan no.tel untuk
pengeposan. Hadiah nanti dapat lepas tamat GA Novel slot kedua ya. Lepas raya! Tak lama dah.

Dah sedia maklum hadiahnya berbentuk novel dari Acik Lana. Dah tajuknya adalah AKU BUKAN MISTRESS. Novel yang pernah diadaptasi ke drama dengan tajuknya Aku Isterinya. Saya tak tahu cerita best ke tidak sebab jarang tengok TV dan jujur-jujurnya saya tak tengok drama tu. Huhu

Tapi jangan risau. Novelnya lagi BEST+GEMPAK=KEBOOM!!. Memang kebanyakan gitu. Kalau ya pun cerita/drama hanya so-so saja, tapi novelnya tak gitu. Lagi best adalah.

Next Giveaway Novel MeleTOP slot kedua: Novel Sara Aisha akan diadakan di FB pada 17 Julai ini. FB saya apa, boleh tengok kat sidebar ya. Nanti jemputlah join ramai-ramai. Dan jangan lupa tanda dalam kalendar masing-masing yop. =)

3 Comments